Osynlig- Del 7

Del 7

•-          Vi söker Adam, säger polisen.

•-          Ja det är jag, säger Adam.

•-          Följ med här!


•-          Vet du varför du sitter här?, sa polisen.


•-          Nej, vad har jag gjort, INGENTING, skrek Adam.


•-          Inte?? Lima Törnblad, säger det dig något?


•-          Nej, det är väl hon i 8c som tog livet av sig?


•-          Precis, vet du varför hon tog livet av sig? Jo, för du våldtog henne, skrek polisen.


•-          Hur tog hon livet av sig?, grät Adam.


•-          Hon tog en överdos av medicin och dog i sin säng, sa polisen.


En månad senare på polishuset!

•-          Du får ditt straff om 5 minuter, sa polisen.

•-          Jaha, trevligt, sa Adam gråtande i sin cell.

•-          Du  får 2 år för våldtäkten på Lina Törnblad, sa polisen och gick därifrån.

Plötsligt tänkte Adam, då får jag ett likadant helvete som Lina, jag var kär i henne och allt gick bara snett.

 



Så, då har ni fått ytterligare en berättelse av mig :) Var denna bra, snälla skriv det så fall.

Kommentarer
Postat av: Jenny

okej trevligt:) min också:D

2008-07-27 @ 19:30:40
URL: http://penajs.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag gillade den! Du måste göra mera berättelser.

2008-07-27 @ 20:03:30
Postat av: soffan

skriv fler...

2008-07-28 @ 13:56:23
Postat av: alexandra

gud va duktig du är, läste bara denna lilla del och vart skitintresserad...skriver du allt själv?

2008-07-28 @ 14:07:56
URL: http://huumlaan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej vad bra!, jag undrar hur många besökare du har per dag? :)

2008-07-29 @ 12:17:56

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback