Mitt sista inlägg!

Som ni märkt har det varit ganska tomt på inlägg dom senaste månaderna. Det har kanske varit 1-2 inlägg per dag eller inget alls och mitt intresse för bloggandet försvann väl egentligen när jag slutade videoblogga. Att visa mig "offentligt" har väl inte varit jag precis den senaste tiden. Jag har fortsatt blogga för jag älskar att kolla tillbaka på vad jag gjort osv, men när jag märker att inga kommentarer kommer in, besöksantalet minskar och jag inte orkar starta datorn för att blogga, känner jag att det är dags att lägga av.

Jag skrev i julas att jag kommer sluta blogga efter nyår, men för att ni skulle uppleva min student och jag skulle ha något att titta tillbaka på fortsatte jag ändå. Men nu känner jag att jag inte vill mer. Ni har följt mig sen 2007, då jag bara var liten. Mycket har hänt sen dess, jag har köpt Zinga, blivit äldre, tagit körkort, tagit studenten, arbetat och mycket mer.

Jag vet att jag kommer sakna att blogga, just för man dokumenterar allt hela tiden men det får jag väl bli bättre på trots att bloggen inte är aktiv.

Så med dessa orden vill jag tacka er som har läst min blogg så pass länge, jag märker att det är många namn som jag känner igen som fortfarande är kvar och det är bara kul tycker jag.

Nu fortsätter mitt liv, kanske återkommer jag någongång men det får jag se då. Bloggen kommer ligga kvar, jag kommer alltså inte ta bort den. Den får heta ellinor92.blogg.se tills någon tar bort den!

Hoppas vi ses, Kram!


Kanske startar jag en blogg till när jag och Zinga flyttar hemifrån? Vem vet!

Kommentarer
Postat av: Jannica

Det var tråkigt att höra! Har varit kul att följa dig i din vardag :)

2011-08-10 @ 20:24:57
Postat av: Tessie

Gud vad ledsen jag blir nu.. är det sant?? Ska du sluta föralltid? Finns det ingen chans att du vill fortsätta om vi läsare kommenterar mer? :'( åå så himla tråkigt.. verkligen min favoritblogg detta. Kram..

2011-08-10 @ 20:29:21
Postat av: mrbL

du gör de som känns bäst...

2011-08-14 @ 12:02:03
Postat av: Anonym

Neej vad tråååkigt:((

2011-08-26 @ 02:24:13

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback