Lite nytt

Hej!

Bloggen blir lidande nu när det är sommar och jobbet går före allt annat. När jag inte jobbar njuter jag av att vara ledig eller så fixar jag med mitt rum som jag gjort dom senaste dagarna.

Idag har jag varit ledig så i förmiddags började jag med en frukostfika med Belinda och sen åkte vi vidare till IKEA för att handla dvdpelaren som inte fanns tidigare i veckan. Nu har jag precis kommit hem från en marknad och middag nere i stan.

Detta hittade jag idag:


Stor drömfångare på marknaden, 80 kr. Sitter ovanför min säng nu!


Dvdpelaren från IKEA, 249 kr


Och nya blommor från IKEA, 29 kr styck.

Sen hittade jag lite saker till Zinga, lite kläder från Gina och en nyckelring men det hann jag inte fota.

Nu ska jag ta bort sminket, äta godis och titta på "Maria Wern".

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback