En dag i secondhand

Idag har jag varit i Malmö på en secondhand runda med Mamma. Jag hittade faktiskt det jag sökte och gud vad det är kul att titta på allt gammalt. Jag kan se hur min lägenhet kommer se ut i framtiden. Retro blandat med IKEA, det blir nog snyggt!


Massa massa saker!


Efter några affärer var det dags för ett litet matstopp och det fick bli på Mcd.


Och detta var det jag fyndade! Har ett tag letat efter dessa burkarna och idag fann jag dom i en liten och jättefin secondhand butik med massor av saker. Hade lätt kunnat köpa hur mycket som helst om det inte var så dyrt. Dessa kommer stå fint i min lägenhet!


Och en liten gammaldags plånbok


Och dessa fick jag av min mormor häromdagen. Har varit ute efter den bruna och den röda serien. Ibland har man tur alltså!

Nu ska jag sätta ihop en pall jag köpte på IKEA. Ja där hann jag också vara...och på media markt där jag köpte en kaffemaskin. Underbara lördag!

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback