?

Vad har ni gjort idag? Själv har jag gjort lite ärende i stan med mamma sen handlat lite middag och lagat den sen också. Nu har jag suttit vid datorn ett tag för att smälta maten, och nu tänkte jag gå och byta om till träningskläder. Tänkte åka ner och träna lite styrka och kondition innan programmen på tv:n drar igång. Måste dessutom lägga mig tidigt idag för imorgon väntas roligheter :)

Förresten..är min blogg värd att läsa fortfarande? Märker att det är helt dött på kommentarsfronten och jag märker själv att jag inte skriver så värst roligt heller. Dags att lägga av kanske?




Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag läser den fortfarande men saknar dina outfitbilder och sminktips osv. Mer sånt :D

2011-07-18 @ 21:35:49
Postat av: Jannica

Jag är dålig på att kommentera men jag följer din blogg :)

2011-07-18 @ 21:44:59
Postat av: Tessie

Neeej du får inte sluta blogga :O :( läser den varje dag men harblivit så dåligt på att kommentera.. snälla sluta inte :) kram!

2011-07-19 @ 17:17:07

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback