Osynlig- Del 5

Del 5

Klockan är lite över 02.00 och jag bestämmer mig för att gå hem. Jag går i kylan på Stureplan och tar upp min ipod för att lyssna på musik. Jag går och går och jag ångrar att jag inte tog någon kofta på mig. Med bara några kilometer hem hör jag några tjejer skratta och prata bakom mig. Jag vänder mig om och ser Linda och dom andra tjejerna, jag börjar gå fortare för jag orkar inte prata med dom och helt plötsligt känner jag att någon går bakom mig, det är ADAM!! Jag börjar springa och plötsligt sliter han tag i min arm och kastar ner mig på marken. Jag slår i huvudet och svimmar. När jag vaknar minns jag ingenting och allt snurrar. Hur ska jag ta mig hem?? När jag reser mig upp ser jag att jag inte har några kläder på mig, jag börjar skrika och gråta. Jag fattar inte vad som hänt, jag minns bara att jag var med tjejerna på fest, men med vem??!! Hela mitt liv är förstört. Jag fattar att jag blivit våldtagen. Vem kan vara så iskall att han våldtar mig och låter mig ligga där i kylan. Jag ligger och skriker och gråter och känner mig jättedålig och smutsig. Jag kryper hem med kläder om mig. Mitt huvud är svullet när jag tittar mig i spegeln och tar tag i mammas rakhyvel, fy fan vad jag mår dåligt nu. Hoppas mamma inte kommer hem nu. Jag tar tag i rakhyveln och skär hårt mot båda handlederna, mörkrött blod droppar på mina ben och jag skär upp mina gamla ärr. Jag har inte skurit mig på handlederna sedan pappa begick självmord. Nu mår jag lika dåligt. Kan inte mitt liv bara ta slut nu!!



Nu är det bara 2 delar kvar innan den är slut :)

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback