"Dödskvällen"-Del 5

Del 5

Jag vaknade upp dagen efter, huvudet bultade, solen lös mig i ansiktet och jag minns ingenting. Det står en tjej bredvid mig när jag vaknar. Jag får fram ett smått ljud och tjejen säger:


-Hej gumman. Vet du var du är?

-Nej, sa jag försiktigt. Det gjorde extremt ont att prata och jag kände att hela huvudet var svullet.

-Du är på sjukhuset, du har råkat ut för en sak i natt, sa tjejen som i själva verket var en sköterska.

-Vad har hänt med mig?, sa jag gråtandes.


Sköterskan tog min hand och höll hårt och sa med ledsam röst:


Du blev grovt misshandlad i natt och ev. har du råkat ut för ett övergrepp. Det var en tjej i 20 årsåldern som hittade dig utanför din lägenhet. Men var inte rädd, du är skyddad här.


Men...vadå övergrepp?, sa jag fortfarande gråtandes.


Elin, ta det bara lugnt. Läkaren kommer förklara allt sen. Polisen kommer också.


Polisen kom bara någon timme efter sköterskan berättat allt för mig. Jag berättade allt jag mindes av den kvällen för polisen men dom skrev bara upp det och tackade. Fick inte veta någonting.


Kommentarer
Postat av: Anonym

fortsättning!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-12-16 @ 20:04:44
Postat av: Anonym

meeeeeeeeer

2008-12-16 @ 20:18:05

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback