Lyckliga jag

Ni förstår nog inte hur skönt det är att ha gjort ALLT som ska vara gjort i gymnasiet. Idag gjorde jag troligen mitt sista prov i hela mitt liv. Jag vet dock inte om jag klarade det, men så fall får jag göra ett omprov. Men allt är verkligen avslutat nu. Massa böcker är inlämnat, lektioner ställs in för att vi inte har något att göra, jag är ledig torsdag, fredag (jobbar i och för sig), lördag, söndag och måndag och sen när vi kommer tillbaka är det bara EN vecka kvar till studenten. Jag fattar inte det! Efter år av slit och kämpande har jag nu snart rott i land och avslutat min skoltid.

Det ska bli en ny erfarenhet att börja jobba. Även om jag kommer sakna alla lov man hade i skolan ska det bli så mycket bättre att tjäna pengar!

Jag ville bara skriva hur lycklig jag är idag!


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback