Balen 2011

Hej!

Gårdagen var helt underbar faktiskt! Jag trodde från början att det inte skulle bli så kul och då blev allt utöver det över förväntingarna. Efter mycket om och men med håret så åkte jag i alla fall iväg. Håret blev dåligt när jag kom hem så jag fick fixa det själv, lite tråkigt.. Men det blev fint till slut.

Bra musik spelades och framför allt folket jag var med under kvällen! Maten var däremot ingen höjdare men det är väl sånt man får ta. Nu ångrar jag mig inte alls att jag gick på balen, vilket jag från början inte tänkte göra!









Mycket mer fotade jag faktiskt inte under kvällen, jag hade så mycket annat att bära så kameran stannade hemma!

Kommentarer
Postat av: Emma

Gick du med en dejt eller själv? :)

2011-05-15 @ 12:41:56

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback