Torsdag

Hej!

Ännu en dag är snart förbi och jag vill ha fler timmar på dygnet!!! Var hos tandläkaren imorse och det gick alldeles utmärkt. Är så glad var gång jag går där ifrån att jag inte haft hål i tänderna någongång. Rädslan inför att borra är väääldigt stor. Men den dagen kommer väl också (eller inte).

Hur som helst. Direkt efter tandläkaren körde jag hem en sväng för att sedan åka till praktiken och sen slutade jag 16.30 i brist på sysselsättning.

Nu fortsätter mitt liv här hemma genom att plugga. Jag fattar inte hur lärarna tänkte där? Hur ska vi hinna med praktik, privatliv OCH en massa prov och inlämningar? Jag förstår i alla fall inte det!

Nu: Naturkunskap (hoppar högt av gläde)...not!


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback