Torsdag

Hej!

Två fullspäckade dagar har det varit, och därmed ingen bloggning. Igår var jag på praktiken till halv 3, mötte sedan Belinda i stan för en fika och kl 18 stod jag på gymmet och körde bodycombat och bodypump för första gången. Det var kul och jobbigt, men inte så kul och jobbigt som jag trodde. Men jag kommer helt klart fortsätta med bodycombat i alla fall. 

Idag har det varit som alla andra dagar, jag har varit på praktiken från 08-16 och sen har jag spenderat lite tid med Zinga ute i vårvädret och nu sitter jag och käkar vindruvor och lyxar till det med en cola. 

Jag fattar inte var alla dagar tar vägen. Klockan är redan 7 och jag ska sova om 2 timmar.. roligt liksom! 

 

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback