Iphone 4

Igår var jag i stan en snabb runda, och för att fördriva tiden till släktkalaset gick jag inom telenor för att kolla på en Iphone då jag blivit intresserad av en sådan. Att gå in och titta är en dålig sak, helst när där står en telenor snubbe som är GRYMT bra på att sälja och jag som har svårt att säga nej.

Jag velade dock länge för att jag har min Nokia E72 som jag trivs bra med, men saknar att kunna gå in på internet när man inte har tillgång till datorn eller har tråkigt.

Ni anar kanske att jag kom hem med en Iphone ändå, och mycket riktigt det gjorde jag. Abonnemanget lät så bra och mamma kommer ta över min älskade mobil så det gjorde inte så mycket. Så imorgon hoppas jag att en avi dyker ner i brevlådan!


Iphone 4!

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback