I miss it

Jag har inte glömt bort bloggen idag, eller gått och dött! Jag har helt enkelt inte haft så mycket tid denna veckan, och likadant idag. Jag praktiserade till 14.30, och sen direkt till stan och under kvällen har jag styrketränat. Och det är först nu jag känt för att skriva lite, och nu är dagen typ slut..?

Sitter för tillfället och tittar på "efterlyst" samtidigt som jag tittar tillbaka i bloggen från i somras då jag sommarjobbade. Jag saknar det! Jag trivdes så bra där trots att jag inte ville erkänna det själv, och som det ser ut nu kommer jag även jobba där efter studenten. Skönt att vara på ett ställe man känner till!

Nu ska jag gå och lägga mig och läsa det nya numret av "Topp hälsa".

Glöm inte bort att du är unik!


Förra numet av topphälsa!

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback