Söndag

Hej på er!

Hoppas allt är bra med er! Jag mår bra förutom att jag fått någon konstig hosta sen studenten. Skrek för mycket kanske?

Idag skulle jag egentligen jobbat, men min chef tyckte inte det eftersom jag tidigare i veckan fick reda på att det är campylobacter jag haft. Jag tror dock inte det smittar mer, men jag ville inte riskera att gå dit så därför stannade jag hemma.

Istället har jag slappat hela dagen och nyss sa jag farväl på riktigt till skolan. Alla skolblock kastades, väskan tömdes, kalendern kastades och nu är allt borta. Jag fattar inte att jag inte ska till skolan mer!!!


Hejdå skolan...

Kommentarer
Postat av: Natalie - it's all about attitude

Vilken läcker blogg du har :)

Och du skriver intressant för övrigt!



Ta hand om dig. kram

2011-06-19 @ 22:15:10
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback