Sjuk

Hej!

Hoppas er dag varit bättre än min. Jag har sovit i stort sett hela dagen. Imorse fick jag gå hem från jobb, hann vara där lite mer än 1 h då jag började må illa och kallsvettades, så det var bara att gå hem och se pengarna försvinna. Jag som ville tjäna pengar!!! Men hellre det än att stå och må dåligt där.

Sen jag har kommit hem har jag som sagt bara sovit, har varit uppe i omgångar för att röra på mig lite och sen har jag fått feber, jätteont i huvudet, illamående och ont i hela kroppen. Dock försvann nästan allt detta efter sista sömnen och nu mår jag bättre. Har fått i mig lite mat, har nyss duschat och nu ska jag bara ta det lugnt. Fattar inte hur jag ska kunna sova ikväll! Men lite feber har jag kvar, så jag ska bara iväg till skolan imorgon och lämna en nyckel, handla alvedon sen hem!


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback