Ärenden

Nu är jag hemma efter flera ärende under dagen. Började ju imorse med att ta prover och sen vidare till stan där jag shoppade loss på riktigt på apoteket. Men det blir väl så när man inte har möjlighet att åka ner så tar allt slut samtidigt. Efter det har jag varit och handlat lite och ringt en massa samtal angående dom dagarna jag var sjuk. Helt otroligt vad klyddigt det kan bli bara för man är borta 2 veckor från jobb. Men nu är allt antagligen löst och imorgon är jag tillbaka på jobb igen - skönt!

Nu ska jag läsa lite bloggar, sen äta jordgubbar och dricka iskall cola tillsammans med "skilda världar". Gud vad jag älskar ledighet och att min aptit är tillbaka!


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback