Svar på kommentar

emma om Hämndens pris:
hej.
Jag har följt din blogg väldigt länge o gillar den JÄTTE mycket ! :) Jag har en två små frågor...
först hur gör man sån här " gör mig glad " som du gjort på din blogg ?? :) och sen ..

du var ju ett stort carola fan förut , men nu när du har video bloggat så har man inte sett carola affischerna eller något sånt. Är du inte ett fan längre eller har du bara tagit ner de o satt upp de någonannan stans ? =) eller har du försökt sälja de ? :)

Tacksam för svar !! :)
Ha ett bra 2011 :D

Svar: Tack snälla du! Jättekul med "stammis" läsare :). Jag antar att du syftar på knappen där man kommenterar, "gör mig glad", när man ska skicka? Så fall går man in på kodmallarna och ändrar där, och allt står på designadinblogg.se.

Nej jag är inget stort carolafan längre, men det kan hända att jag än idag lyssnar på henne. Det var bara i början jag var extrem och ville åka på alla konserter och mitt rum började så småningom prydas med alla tidningsutklipp av Carola, men med åren började det beroendet svalna och i samband med att jag renoverade mina rum så fick dom åka ner. Jag har dock inte kastat det, utan allt ligger i en låda som jag ska samla, det är ändå några års arbete man lagt ner på det. Jag har dock en tavla kvar där jag har flera idolkort, men den sitter i och för sig bakom en dörr så det syns inte så mycket.

Jag kommer dock alltid ha minnena kvar. Jag har trots allt fått uppleva mycket, såsom hennes 25 år som artist på Palladium!


Det var såhär det började, sen fortsatte det tills allt det blåa nästan var borta, haha. Beroende???


Palladium 2008


Kommentarer
Postat av: Emma

tack så mycket för svar.

Jag är själv ett väldigt stort fan av henne :)

hur kommer det sig att du kom med på palladium ? :) Kan du inte berätta lite om det !



2011-01-05 @ 00:30:58

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback