Heltidsarbete

Hej!

Idag har jag verkligen haft ett heltidsarbete här hemma. Båda mina föräldrar har jobbat idag vilket typ aldrig händer, så jag har fått ordna allt själv. Varit ute med hundarna, fixat mat själv, varit och handlat, varit ute och gått, varit och tränat och nu kan jag äntligen sitta ner. Det är inte förrän man själv får ta hand om allt som man fattar att allt tar sån jädra tid. Hur gör folk som har typ 10 ungar?

Hur som helst. Nu har jag precis ätit en väldigt sen lunch efter att jag var och kämpade på gymmet i 1 h och strax ska jag hoppa in i duschen för sen ska jag åkte till veterinären med Zinga.


Från Nyår

Kommentarer
Postat av: Anonym

välkommen till det verkliga livet...

2011-01-04 @ 17:47:08
Postat av: Anonym

Vad har hänt med zinga?

2011-01-04 @ 20:37:19

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback