Svar på kommentarer

Anonym om Tränat:
Kan du inte berätta lite om vad du tycker om det?
Allstå typ, om det låter mycket, hur snabbt/långsamt man kan ha hastighet om det är värt pengarna helt enkelt? Är ganska sugen på att köpa ett! :)

Svar: Jag blev faktiskt positivt överraskad av promenadbandet. Man kan dock inte jämföra med dom 30 000 kr löpbanden som finns på gymmen, som jag är van vid, men för att betala 4000 kr är jag nöjd än så länge. Det låter inte så jättemycket om man har skor på sig (vilket man ska ha) och man kan gå/springa mellan 1-10 km, och igår gick jag allt från 5-5,5 vilket är en rask promenad.

Så ja, det är absolut värt pengarna. Om man inte skulle orka bege sig till gymmet eller det öser ner ute så kan man hoppa upp och gå några kilometer. Supersmidigt tycker jag!



Tessan om Alla måsten klara:
Kan du inte skriva lite mer om din träning , hur du lägger upp, hur ofta osv? skulle vara superintressant :) kram och tack för en bra blogg!

Svar: Hmmm.. ja var ska jag börja? Jag vet inte om det finns så mycket att säga om min träning. Under helgerna bokar jag alltid in när jag vill och kan träna under veckan, och nästan alltid brukar det bli måndag, onsdag och fredag men dom senaste veckorna är det sällan jag har följt det pga min praktik.

När jag väl är på gymmet brukar jag börja med minst 10 minuters uppvärmning och även då kondtion, antingen på en cykel eller rask promenad på löpbandet och efter det kör jag styrketräning och tränar igenom hela kroppen.

Vissa gånger kör jag tex bara kondition som tex den gången jag cyklade 11,6 km, då det förbränner mer. Men jag gillar att variera. Att gå på pass och sånt skulle jag gärna vilja göra, men det är inget som jag vill gå på själv.

Jag tänkte dra igång min matdagbok igen, om det är av intresse av er att läsa? 



Kommentarer
Postat av: Tessie

Matdagboken var jättebra :D fortsätt med den igen!

2011-02-13 @ 01:01:23

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback