Pigg som en mört

Hej!

Onsdagen är här, och det är en dag närmare fredag. Jag vet inte vad det är med mig och onsdagar och fredagar, jag älskar dom dagarna helt enkelt!

Gud vad pigg jag känner mig idag, tycker jag. Antingen är det för att jag druckit 2 koppar kaffe eller så är det detoxen som gör sig påmind. Det är kanske inte så tokigt med den äckliga drickan ändå. Det återstår att se om några dagar om jag är lika pigg då.

Nu har jag precis fått på mig lite skönare kläder, och ska bara ta det lugnt här en stund. Tänkte ut och gå sen eller gå på bandet, har inte riktigt bestämt mig. Det är nämligen full orkan ute + kyla = inte så kul!


Tummen upp!

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback