Detox express

Jag har nog glömt att berätta att jag har börjat med en detox kur, och idag är det dag 1. Jag började i och för sig i fredags men kom på att det inte var så bra att börja precis innan helgen då vi skulle på kalas, så jag avbröt det då och började idag istället.

Jag har köpt en detox express kur som är på 7 dagar som man dricker på morgonen med ett stort glas vatten. Och därefter ska man dricka 1,5 l - 2 l per dag.

Än så länge tycker jag det funkar bra. Har dock börjat få huvudvärk nu vilket betyder att reningsprocessen har börjat. Kissar gör man också något enormt.

Ska bli kul att se om man märker någon skillnad på sitt mående när denna veckan är slut. Dessutom har jag gett mig fan på att jag ska klara en liten minidiet, genom att inte äta så mycket kolhydrater (nästan inga) och inte äta några sötsaker heller!


Kostar 219 kr på Life hälsokost!

Kommentarer
Postat av: kajsa

hur mycket kostar detta? :)

2011-02-16 @ 08:29:08

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback