First time

Hej!

Hemma från läkaren och en tur till solariumet med Pernilla. Måste få färg inför balen och studenten, och det var faktiskt första gången jag solade solarium och det var väl helt okej.

Hos läkaren gick det väl okej där med. Han klämde och kände och jag fick göra en massa övningar för att visa var och hur jag hade ont, men nu har jag dock ÄNNU mer ont efter att ha rört ryggen så pass mycket. Men efter ett blodprov visade det (tror jag) att jag inte hade någon inflammation utan jag var överansträngd. Men i samma mening sa han att det kan vara inflammation mellan kotorna. Äh jag fattar ingenting! Huvudsaken jag förstod att jag ska äta ipren i någon vecka tills det känns bättre, och jag har lyftförbud. Så imorgon blir det praktik utan att lyfta något..hmm.


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback