You tell the world you're mine

Heeeeello!!!

Jag är tillbaka efter en mycket välbehövd paus och det har varit hur bra som helst. Dock har jag funderat, funderat och funderat lite till och det jag kommit fram till är att jag kommer ha bloggen kvar, jag kommer fortsätta blogga, men kanske inte likadant som förut. Jag vill inte ha ett tvång på mig att har jag inte bloggat under en dag får jag värsta ångesten. Ibland blir det kanske lika ofta som förr, ibland kanske inget alls vissa dagar.

Ska jag vara ärlig har jag knappt suttit vid datorn sen jag började bloggpausen, och det förklarar kanske hur beroende jag är/var.

Men nu vet ni i alla fall hur det ligger till, så ni behöver inte vara oroliga, jag finns kvar :)


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Fin bild Ellinor :)

2010-09-12 @ 21:18:45
URL: http://zeushomeboys.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback