Studentmössan är beställd

Idag var min enda lektion i skolan, att beställa studentmössa. Alltså jag kan inte förstå att jag snart tar studenten, helt otroligt!

Hur som helst. Jag känner mig i alla fall nöjd med mitt val. Jag valde den finaste mössan, med silvrig text, rosa band och rosa tyg i själva mössan. Åh den kommer bli så himla fin! Utöver mössan klickade jag även hem en mysig huvjacka där det står Student 2011.

Lovar att visa foto på den så fort jag får den :)


Ungefär såhär kommer den se ut. Fast med silvrig text, HR08A där bak istället för 2010 och rosa band upp till istället för guld. Framtill kommer där stå Ellinor Dahl med en silvrig blomma istället för guld, och rosa diamant i.

Jag älskar rosa, märks det? :)



Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback