Sova bort det onda

Jag orkar inte vara uppe en sekund till! Har börjat få ont i halsen, är småförbannad över allt och känner mig allmänt blä idag. Får hoppas allt det onda är borta till imorgon, men främst halsen. Jag orkar inte bli förkyld nu som alla andra.

Jag börjar 10.25 imorgon och slutar 15.30 så vi hörs någongång där efter. Godnatt♥

Ps.. Jag vet att min blogg är lite tråkig för tillfället, men jag hoppas verkligen jag får tillbaka glöden. Det är ju faktiskt kul att skriva en liten dagbok varje dag.


Kommentarer
Postat av: sara

kan du inte skriva lite mer om studenten? ska du fira 250 dagars och alla andra dagar? längtar du efter balen? vad vill du ha på dig på studenten och på balen? ja, allt som har med studenten att göra :)

2010-09-09 @ 09:41:51

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback