JA ELLER NEJ?

Yes! Vi fick sluta lite tidigare idag, så jag behövdes inte plågas till kl 16.00. Har varit riktigt seg hela dagen, så det var skönt att komma hem. Min kropp är inte riktigt van vid att gå upp kl 6. Har ju inte gjort det på säkert 4 månader. Menmen, skönt att vara hemma nu.

För tillfället sitter jag och funderar på vad jag ska göra. Jag har inte tränat på 2,5 vecka pga förkylning i 2 och nu den andra halvan har jag inte orkat. Min kropp säga JAJAJA och min hjärna säger NEJNEJNEJ! Jag har verkligen inte orken till att träna, även om jag måste. Eller måste och måste, men man mår ju bättre av träning.

Nej nu har jag bestämt mig. Jag skjuter upp det ytterligare en dag. Ska ta det imorgon istället när jag har studiedag :)



Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback