I don't know..

Jag vet inte längre vad jag vill med denna bloggen. Det känns som jag fortsätter att blogga för att det går på rutin, men jag vet inte om jag tycker det är kul längre. Jag älskar att skriva, och dela med mig av mina åsikter och det är ju faktiskt anledning till att jag startade bloggen.

Men nu har jag kommit till ett stadie där jag känner mig "tvungen" till att blogga. Varför vet jag inte, för jag är ju faktiskt inte tvungen till något.

Jag känner att jag behöver en funderar dag. Jag vet att det inte var längesen jag hade en bloggpaus, men jag behöver detta.

Jag kommer komma med besked när jag känner för det, utan att vara tvingad av mig själv. Hoppas detta låter okej för er också, för det är ju faktiskt för er jag delar med mig av min vardag, mina åsikter och mina tidigare sanningar jag inte hade delat med mig annars.

Love.. 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Du kan ju inte lägga ner din blogg! Tycker du har ett bra innehåll och skriver många inlägg per dag! Det behövs fler bloggare som dig... tycker att du ska fortsätta att blogga! Kram Emelie

2010-09-10 @ 09:30:57
Postat av: Tess

Neej du får inte sluta blogga!!!! Vad ska man då läsa? Har varit ett troget fan i över 2 år nu.. hoppas du kommer tillbaka! Stor kram

2010-09-10 @ 16:39:45
Postat av: sara

du får inte sluta blogga :(

2010-09-12 @ 11:16:44

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback