Huvudet i en bubbla

Jag går runt i en liten bubbla för tillfället. Jag har så himla mycket i mitt liv för tillfället så jag knappt hinner med att sova. Okej, så illa är det kanske inte, men jag har riktigt mycket. Jag håller på att ta körtkort som ni vet och med det innebär det massa läsning, körning och teorilektioner, jag fyller snart 18 år, jag går i valet och kvalet om jag ska lägga om min studieplan eftersom jag inte vill bli något inom hotell och med innebär om jag ska praktisera eller inte, samtidigt som jag så fall måste hitta ett bra hotell, jag är väldigt skoltrött, jag vill inte bo i trelleborg mer och blablabla, jag kan rabbla upp hur mycket som helst som är blä för tillfället.

Jag skulle vilja ta studenten imorgon, köpa en lägenhet långt från Trelleborg och flytta bums. Jag behöver en stor förändring i mitt liv känner jag!




Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback