7:e September 2010

Ajajaj vad mitt ben gör ont idag. Ni vet ju att jag skrev om myggbettet igår, idag är det sjukt mycket värre och jag börjar undra om det faktiskt är en mygga som bitit mig. Det är jättesvullet, varmt, vattenfylld blåsa och jag kan inte gå riktigt normalt eftersom det sitter nästan i benvecket. Vi har ringt till läkaren, men dom föreslog bara att tvätta med lite bakteridödande och skulle det inte bli bättre skulle vi komma in igen.

Man börjar ju faktiskt undra vad det är för skit som bitit mig. Jag brukar ALDRIG reagera såhär mycket, även om jag ofta får myggbett.

Hur som helst, skoldagen var onödig som vanligt, och det enda jag har att säga är att, välj inte Hotell&restaurang programmet i Trelleborg. Det är segare än alla pensionärer på ett ålderdomshem, det säger väl allt?


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback