ULLARED

Suck...pust...hej...suck!

Jag har varit i Ullared idag, behöver jag säga mer? Jag har sån jäkla värk i benen så det finns inte, men jag är jättenöjd med mina köp så det var värt det. Det var från en början en överraskning från mamma och pappa, att vi skulle åka till Ullared eftersom jag fyllt år och länge velat åka dit. Men eftersom jag egentligen skulle haft en körlektion idag, var dom tvungna att avslöja det, men det gjorde inte så mycket för min del.

Vår bilresa startade 06.30 imorse och vi var framme runt 10.00 tiden, utan kö men gud vad mycket folk där var. Och runt 20.00 kom vi hem, pga en jäkla massa trafik och så var vi vilse i skogen för att gps:en alltid visar fel.

Här är i alla fall lite bilder:


3 fulla vagnar på väg mot utgången.


Såhär såg det ut den största delen av tiden på väg hem. Till slut gav vi upp och körde tillbaka till Ullared och försökte köra rätt.


Ja vi handlade en del....


Och lite till..


Mer bilder på mina köp kommer imorgon. Nu måste jag gå och duscha och försöka slappna av innan jag ska hoppa i sängen. Upp tidigt imorgon för skola. VILL INTE!

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback