Tråkig onsdag

Hej!

Gud vad tråkig onsdag det varit idag, regn, kallt, dryg skoldag och trött pga allt som hänt den senaste tiden. Men lite roligt var det ju i alla fall, för jag kunde för en gång skull KÖRA till skolan när det spöregnade. Annars har jag fått sitta på en buss i 15 minuter eller kämpa hem på cykeln. Men det var skönt att kunna köra när man ville.

Efter skolan, vid 14.30, hämtade jag upp Belinda och efter det har vi bara gjort lite ärende och nu ska jag ta det lugnt. Hade först bokat in att jag skulle åka och träna idag, men aldrig i livet. Idag ska jag bara ta det lugnt, och inte göra någonting.

Nu ska jag kolla film till maten är klar!


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback