Svar på kommentar

Bloggtips om Bläääää:
BLOGGA OM STUDENTEN, DET NÄRMAR SIG NU JU! HAR NI BÖRJAT PLANNERA OCH NÄR BÖRJAR NI FIRA? :D

Svar: Privat har jag inte börjar planerat så mycket, mer än funderat över vem jag vill bjuda, vilken bil jag vill åka i och var vi ska ha det efteråt.

I skolan har vi startat en blogg som kommer handla om vår student, bestämt vad vi ska klä ut oss till, beställt studentmössor och kläder och fixat flak.

På fredag kommer man börja fira att det är 250 dagar kvar till studenten, men eftersom jag inte är 18 så kommer jag inte få vara med. Snällt eller hur?! Men det kommer såklart fler chanser, där vi i klassen kommer fira alla dagar det går haha.

Nu närmar det sig med storsteg....eller?


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback