Lov

Äntligen äntligen äntligen är det lov och helg, så jäkla skönt och det behövs verkligen kan jag säga. Har varit väldigt mycket dom senaste veckorna, med pluggande varje dag, för lite sömn och så har skolan börjat bli lite tuffare, men allt går i perioder så det är bara att ta sig igenom.

Direkt när jag slutade tog jag bilen hem och hämtade Zinga och körde direkt till Mormor och Morfar. Har saknat att åka dit där en gång i veckan, så idag var det dags. Och därifrån kom vi precis hem.

Nu ska jag snart ut igen för att hämta Belinda och så ska jag göra lite ärende, bla lämna en film och hämta mitt körkort som redan har kommit. Här går det snabbt :)

Vi hörs kanske senare!


Mitt hår var platt imorse?!

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback