Kanelbullens dag

Godmorgon!

Då var det måndag igen, och jag blev väckt av Zinga för en halvtimme sen så nu har jag precis varit ute med dom på en runda. Hoppas ni hade en trevlig helg, jag gjorde inte allt för mycket om man säger så. Var nere en runda i stan, hyrde lite filmer och tog det allmänt lugnt.

Idag börjar jag inte förrän 12.40 så jag har gott om tid på mig. Oftast när man har gott om tid tar man det extra lugnt och till sist får man stressa ändå, så är det när det gäller mig i alla fall :).

Vet ni förresten att det är kanelbullens dag idag? Jag gick faktiskt och tänkte på det på morgonrundan med hundarna, att det skulle vara gott med hembakade kanelbullar, vilket sammanträffande liksom!


Kommentarer
Postat av: sofie

kolla på min blogg

2011-04-02 @ 16:00:04
URL: http://proppan.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback