IKEA Vinter

Som ni säkert vet älskar jag allt som har med jul att göra, och har redan handlat hem en hel del julsaker. Nu är det även IKEA som fått in en massa vintersaker/julsaker som faktiskt faller mig i smaken.

Här är lite av mina favoriter:

GLIMMA Värmeljus röd Diameter: 38 mm Brinntid: 4 tim. Antal i förpackning: 48 styck
Röda värmeljus är ett måste när det är jul

KARDEMUMMA Kruka röd Ytterdiameter: 13 cm Max. diameter innerkruka: 12 cm Höjd: 16 cm Innerdiameter: 12 cm
Söta krukor

POINSETTIA Krukväxt röd, vit Krukans diameter: 10.5 cm Växtens höjd: 22 cm
Detta året ska jag ha en julstjärna, så är det bara!

ROTERA Lykta för värmeljus röd Höjd: 21 cm
SNÖVITA Dekoration 24 delar blandade färger
SNÖVITA Blockljus röd Diameter: 7 cm Höjd: 14 cm Brinntid: 50 tim. Antal i förpackning: 3 styck
HIPPEASTRUM Krukväxt blandade färger Krukans diameter: 13 cm Växtens höjd: 20 cm
Finare blomma får man leta efter under juletiden

HYACINTHUS Krukväxt, 3 lökar blandade färger Krukans diameter: 12 cm Växtens höjd: 20 cm
Åh, doften av hyacinter!

KALLT Väggdekoration 40 ljus vit Bredd: 52 cm Höjd: 200 cm Sladdlängd: 4.0 m
Väggdekoration eller panelgardin med ljus. Jättesnyggt tycker jag.

DVALA Påslakan 1 örngott röd Påslakanlängd: 200 cm Påslakanbredd: 150 cm Örngottslängd: 50 cm Örngottsbredd: 60 cm
Juligt påslakan

DRÖMMAR Bakform  Höjd: 4 cm Antal i förpackning: 65 styck
NYSNÖ Mugg med fat mörkblå, vit Fatdiameter: 12 cm Kopphöjd: 14 cm Rymd: 40 cl
Mugg med fat

NYSNÖ Uppläggningsfat, 2 våningar mörkblå, vit Diameter: 21 cm Höjd: 23 cm
Kakfat


Ja listan kan bli lång på allt jag gillar. Blir nog en tur till IKEA nästa helg!

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback