Svar på kommentar

Anonym om Hej mitt vinterland:
Var har du köpt din bil? Är den begagnad? Och hur mycket kostade den? Kram

Svar: Jag har fått min bil av mina föräldrar. Innan det blev min, hade vi bara den bilen i familjen, men efter att någon körde in i min bil (när pappa hade den) så köpte pappa en ny bil för att vi inte orkade vänta på den skulle lagas. Samtidigt bestämde mina föräldrar att det var lika bra att behålla den eftersom jag snart skulle ta körkort. Så ja den är begagnad, den är en -03:a om jag inte minns helt fel. Vad den kostade vet jag inte, men nu betalar jag all min bensin själv, så jag köpte inte den av mina föräldrar.



Min lilla röda fara som vissa kallar den :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

näää, den heter Nors lilla röda... :)

2010-11-28 @ 22:52:45

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback