Rensat och städat

Gahh vilken dag! Jag har varit igång precis hela dagen och det är först nu jag kan sitta ner och ta det lugnt.

Jag och Pappa började i förmiddags med att rensa i vår garderob på nedanvåningen, och mängder av saker kastades och nu är där jättefint inne. Med en paus för mat och för att jag skulle städa mina rum, så fortsatte vi efteråt med förrådet där ute. Även där kastades massor med saker och nu är där fint precis överallt. Massor med tvätt har jag också hunnit tvätta.

Nu ska jag ta det lugnt en stund, tills jag ska hoppa in i duschen och sen blir det "ensam mamma söker".

Nämnde jag förresten att jag har världens ångest inför skolan imorgon? Nej men det har jag, uschuschusch. Vi har så mycket framför oss nu innan jul så jag blir helt snurrig!

 

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback