Julshopping

Äntligen kan jag sitta ner och ta det lugnt. Har varit igång hela dagen vilket resulterat i huvudvärk, blä. Direkt efter middagen var jag och pappa tvungen att åka in till Malmö för att köpa ett nytt batteri till min bil eftersom det la av helt innan idag. Så det har vi stått och fixat med nu.

Just nu lyssnar jag på julmusik och har precis planterat mina nya julblommor. För en gång skull blev jag nöjd med mina köp idag. Detta kom jag hem med:


Piffade upp min blomma lite, som jag köpte igår. Mossa och låtsas bär.






Hängande stjärna som jag har mellan mina rum


Ny blomma och kruka till fönstret också.

Nu ska jag städa här lite, och tvätta innan "ensam mamma söker".

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback