Gymmet

Nu har jag precis skickat in ett arbete som skulle vara inne nästa vecka, men som ni vet gillar jag att vara ute i god tid. Nu har jag bara 1 arbete kvar att göra denna veckan sen kan jag njuta av mitt lov.

Snart ska jag byta om till träningskläder, har inte blivit färdig till att komma iväg än. Har suttit med arbetet några timmar, med en paus för att gå ut med Zinga och äta.

Nej nu ska jag byta om. Jag är peppad för lite träning!!

Förresten, jag kom nyss på att jag kan KÖRA till träningen. Slipper sitta på en cykel i motvind och ont i huvudet när man kommer hem för hela huvudet är nerkylt haha.


Kommentarer
Postat av: bajsen

Vad är det för arbete du har skickat in? kram

2010-11-03 @ 10:22:52

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback