2010-11-19

Hej bloggen!

Ännu en dryg och tråkig skoldag har gått, men nu är det äntligen helg och den är välbehövlig kan jag säga. Direkt efter skolan tog jag bilen hem och hämtade Zinga för att sen köra till Mormor och Morfar.

Vet ni? Fråga mig inte varför jag har sån julkänsla i kroppen idag, men jag har god lust till att gå ut i förrådet och rota fram alla julsaker och bara sätta upp det. Men nja, några dagar till får jag vänta. Kan kanske bero på att det var så grått väder idag, åt julmat hos M&M och såklart, nästa söndag är det 1:a advent.

Vem längtar mer till julen?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller med dig. Det är härligt med helg. :D

2010-11-21 @ 13:40:11
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback