NU JÄKLAR!

Jag dog inte, jag orkade! Jag sprang runt 4 km på drygt 15 minuter, och det tycker jag faktiskt är bra för att vara första gången på väldigt länge. Jag var genomvåt av svett när jag kom hem och nu har jag precis fått i mig lite mat.

Från och med nu ska jag hålla igen till jag får sommarlov. Jag ska gymma minst 2 gånger i veckan, precis som nu, gärna mer men även ut och springa/gå/åka inlines dom dagarna jag inte tränar på gymmet. Nu jäklar ska jag gå ner i vikt, men framför allt få bättre kondition och peppa mig själv.

 Min mamma får vara min förebild nu tills dess, hon klarar av att inte äta godis på 3 månader, så det ska jag också klara.. eller 2 i alla fall.

Jag ska klara det, är ni med? :D


Kommentarer
Postat av: mimmi

Och jag ska peppa och heja på dig så att du klarar det.

2010-05-17 @ 00:38:34
Postat av: Anonym

du har sakt så jätte många gånger ju????

2010-05-17 @ 17:17:27

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback