Måndag

Hej!

Jag orkade inte uppdatera innan jag åkte iväg till doktorn. Jag gick bara upp, tog ut Zinga på en promenad, slängde på lite smink, tog första bästa kläder och cyklade iväg.

Hos läkaren gick det bra. Jag fick ta prover i armen (vilket jag hatar, men det gick jättebra) och sen prata lite. Gjorde en allmän undersökning också för att ta reda på varför jag är så ofta trött, så nu får vi vänta och se.

Har nyss ätit lite och ska bara sitta här och ta det lugnt nu. Spöregnar ute och jag känner inte alls för att åka till praktiken vid tre.. usch!


Gammal bild

Kommentarer
Postat av: Therese

Snygg sminkning. Tänkte fråga, blir det någon vblogg eller sätter du gång efter skolan slutar? =) Kram!!

2010-05-24 @ 22:13:41

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback