Hemma igen

Hej söta bloggläsare!

Nu är jag hemma från praktiken och har hunnit ta bort sminket och duschat av mig. Nu ska jag bara läsa lite bloggar för att uppdatera mig innan det är dags att gå och lägga sig igen. Herregud vad dagarna går fort, och det kändes som jag började på praktiken igår, men redan är jag inne på min 4:e vecka, men det ska faktiskt bli skönt att gå tillbaka till sista veckan i skolan, träffa alla igen och sen få sommarlov, innan jag börjar jobba.

Nu ska jag läsa vidare, så hörs vi imorgon. Jag börjar kl 7 som vanligt och slutar 11.30. Vi hörs efter det.

Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt att veckorna går så snabbt nu för tiden.. fast ändå tråkigt för man vill ju ändå ta vara på all tid =) Åå vart ska du sommarjobba? Har jag missat något?

2010-05-31 @ 21:52:39
Postat av: Anonym

var ska du jobba?

2010-06-01 @ 00:56:34

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback