Fullbokad måndag

Imorgon är det ny vecka igen, och jag går in på min andra vecka på praktiken. Önskar att det var den fjärde jag gick in på, men jag ska verkligen inte klaga, för jag har fått värsta lyxtiderna. Veckorna går säkert fort ändå :)

Imorgon är hela min måndag fullbokad. Jag ska till frisören 10.30, när jag är klar där ska jag direkt göra ärende i stan med mamma, och sen börjar jag praktisera kl 16.00 - 20.00. Imorgon ska jag inte vara i frukosten så jag slipper gå upp tidigt, ska prova på att vara i receptionen och se hur det är.

Vi hörs imorgon, jag ska krypa ner i sängen nu så jag inte får värsta problem med att komma upp 05.15 på tisdag. Godnatt♥


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback