Första dagen på praktiken

Första dagen på praktiken är avklarad. Det kändes bra att vara där, dom var trevliga och så men stundvis var det riktigt långtråkigt, då stod jag bara rakt upp och glodde. Det jag fick göra idag var att vara i frukosten. Duka av, fylla på i frukosbuffén, städa, starta diskmaskin m.m.

Slutade vid 12 tiden då jag stannade kvar för att städa klart matsalen, tog bussen hem 12.20 och kom hem vid 13.20 tiden, så nu har jag precis ätit lite lunch och försöker just nu hålla ögonen öppna. Jag hade jättesvårt att somna så tidigt igår och när klockan ringde kl 05.05 imorse ville jag verkligen inte gå upp. Men kan inte gå och lägga mig nu, då kan jag inte somna ikväll.

3,5 vecka kvar bara!! Haha ;D




Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback