Dagen

Kan ju berätta lite om dagen, har mest skrivit lite kortfattat. Det blev 1 h på gymmet med mamma och Belinda, jag var lagom död både under träningen och efter, eftersom jag har sovit för lite inatt. Efter det åkte jag hem och tog en dusch och åkte ner till stan med Pappa där jag handlade lite fiskar och sen handlade vi mat.

Nu ska jag bara ta det lugnt resten av dagen. Skönt att ha gjort allt på förmiddagen så man kan sitta inne resten av kvällen, helst när det är såhär tråkigt väder. Mulet och regnar, usch!



Nu ska jag hjälpa till att göra våra hemmalagade pizzor :D

Kommentarer
Postat av: Sara

Hejsan snyggo :D

Vad gör du? Själv har jag precis kommit hem från ett tag på marknaden i stan, riktigt roligt faktiskt :D

2010-05-08 @ 16:07:21
URL: http://www.februaritjej.se
Postat av: stephanie

hej ellinor, jag såg att du hade fått en fråga i ett av dina äldre inlägg om du kunde visa tips på snygga studentklänningar och jag tycker också att du ska göra det. hade varit roligt att se vad du tycker och kanske få några tips. jag börjar nämnligen få panik, har inte hittat någon klänning till studenten än! du är mitt enda hopp haha :P

2010-05-08 @ 16:37:56

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback