Stress

Gud vad jag känner mig stressad utan anledning. Jag har varit igång dagligen i 4 veckor i sträck, och det är jag verkligen inte van vid. I och för sig, jag är van vid att gå i skolan, plugg och allt vad det innebär. Men hela min kalender har varit full, sen jag började på praktiken för 4 veckor sen. Jag slutade där i fredags, och nu börjar förberedelserna inför sommarjobbet. Puhh! Men detta ska jag klara. Jag får sommarlov på torsdag, och då är jag ledig i ca 1 vecka innan jag börjar jobba.

Detta är kanske bara förberedelser inför studenten om ett år. Vad som komma skall...


Kommentarer
Postat av: Anonym

heeeeeeeeeeeeeej! vad menar du med "Detta är kanske bara förberedelser inför studenten om ett år. Vad som komma skall..."?

2010-06-08 @ 09:38:42
Postat av: ellinor sjöberg. :]

du har ett mycket vackert namn! ;)

2010-06-09 @ 10:06:53
URL: http://ellinorsjoberg.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback