Kroppen har sagt sitt

Godmorgon!

Igår kväll sa min kropp ordentligt ifrån. Jag hade ju ont hela kvällen då Belinda var här, men vid 23 när hon gick hem blev det bara värre. Jag satt och hade så himla ont att jag till slut kräktes, så det var nog kroppens signal att jag ska ta det lugnt. Jag har jobbat som fan denna veckan och nu ska jag försöka sluta stressa, och inte ta på mig för mycket.

Idag mår jag i alla fall bättre, och börjar kl 11 idag och slutar 19.15. När jag kommer hem ska jag bara ta det lugnt. Inte vara med någon, bara vara hemma!

Nu blir det frukost, så vi hörs ikväll igen!


Kommentarer
Postat av: Emma

Hur trivs du på ditt sommarjobb? :)

2010-06-27 @ 22:25:17
URL: http://pullthetrigger.devote.se

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback