För 1 år sedan...

....hade jag min jävla halsböld. Fy fan vad jag mådde dåligt. Jag kunde inte prata, fick skriva lappar till min mamma och pappa för att säga saker, inte svälja och jag hade kanske 1 cm i svaljet att få ner ev 1 dl vatten. Jag åt inget och drack inget och besökte akuten ett x antal gånger, och la ner 1000 spänn på läkarbesök men till slut blev jag tömd på var, grät floder och fick pencillin.


Utdrag från bloggen för ett år sedan.

Som tur är har jag inte ont i halsen i år i alla fall. Men blev faktiskt lite rädd häromdagen då jag började känna exakt likadant, men som tur var gick det över.

Jäkla skit det finns egentligen. Böld i halsen liksom?!




Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback