Svar på kommentar

Anonym om Stan:
har en fråga, hur många gånger fick du bleka håret för att få de blondt igen?
du blir bara sötare och sötare för varje dag som går, din blogg är jättebra, fortsätt så!! :)

Svar: Tack så hemskt mycket, vad fint skrivit. Hmmm... mitt hår. Ja hur många gånger blev det? Jag satt säkert 4 h hos frisören om inte mer när jag väl skulle bli blond, men innan det hade jag lagt i slingor för att få det ljusare. Men när jag väl skulle bli blond fick jag först lägga i en stark blekning och därefter en toning. Jag var dock fortfarande gul i håret så vi fick ta i avfärgning tror jag det var och därefter en toning igen. Det tog skitlång tid att gå tillbaka till mitt blonda, från det mörkbruna jag hade innan, men vi lyckades och det är jag glad över. Jag ska vara blond så är det bara, det är mer jag.


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback